Projeto Recria seleciona aprendizes

O projeto Reciclagem Eletrônica e Criatividade como Mecanismos de Sustenção Econômica (RECRIA) está com inscrições abertas para seleção de aprendizes. Interessados têm até 06 de setembro para se candidatar.

O público-alvo são estudantes das escolas de Cachoeira, São Félix e Cruz das Almas, além de alunos regularmente matriculados na Universidade Federal do Recôncavo da Bahia (UFRB). De acordo com o Edital, são 15 vagas destinadas aos alunos que possuam habilidades e interesse em atuar na área de informática com montagem e manutenção de computadores e softwares livres e/ ou na área de arte e criação.

Maiores informações acesse http://www.ufrb.edu.br/agencia/concursos-e-selecoes/3316-projeto-recria-seleciona-aprendizes e tenha acesso ao edital e ficha de inscrição.

4 ideias sobre “Projeto Recria seleciona aprendizes

1. Iˇ¦ll immediately grab your rss feed as I can’t in finding your e-mail subscription hyperlink or newsletter service. Do you’ve any? Please allow me understand in order that I may just subscribe. Thanks.

2. Good morning! I know this really is kinda away topic but I ended up being wondering which in turn blog platform have you been using just for this website? I’m getting tired of WordPress since I’ve had problems with hackers along with I’m looking at options with regard to another platform. I can be great should you could place me towards a good platform.

3. Thank you a lot for providing individuals with remarkably wonderful opportunity to discover important secrets from this web site. It is usually so pleasing plus jam-packed with fun for me personally and my office colleagues to visit your website no less than three times a week to see the newest guides you have. Not to mention, I’m just always astounded for the mind-blowing methods you serve. Some 2 facts in this article are without a doubt the most impressive I have ever had.